Na een mooie eerste seizoenshelft hebben we besloten om per 1 januari 2026 onze entreeprijzen aan te passen.
Goed nieuws voor onze eigen leden: voor hen blijft de entree nog altijd gratis op vertoon van de digitale handbalpas.
Ook sponsoren, Vrienden van WHC/Hercules en vrijwilligers hebben gratis toegang op vertoon van hun seizoenspas.💳
👉 Ben je sponsor, vriend of vrijwilliger en heb je je seizoenspas nog niet ontvangen? Neem dan even contact op met Teun de Hoog of Esmee Martens.
👉 Ben je op uitnodiging van een speler bij de wedstrijd? Vergeet dan niet je seizoenspas mee te nemen.
Voor overige supporters gelden de volgende entreeprijzen:
• Bezoekers tot 18 jaar: gratis entree
• Bezoekers vanaf 18 jaar: € 10,-
We hopen jullie ook in de tweede seizoenshelft weer massaal in de hal te zien!
💙🤍🖤
