Beste leden,

Vanaf a.s. zaterdag gaan er weer veel teams buiten handballen en wordt er derhalve weer volop gehandbald en dat betekent ook een nieuw schema met bardiensten.

Nog even de afspraken op een rijtje:

  • Helaas is het schema nog niet helemaal gevuld v.w.b. barbegeleiders, we zijn nog steeds op zoek naar nieuwe enthousiastelingen….
  • De roosters worden verder vooruit gepland (nu derhalve t/m medio juni 2024)
  • We delen niet de ouders meer in maar alleen de teams
  • Ouders kunnen nu onderling binnen het team afspreken wie welke dienst neemt
  • Vanaf de A-jeugd wordt de bardienst op basis van het gepubliceerde schema door de teamleden (en/of hun ouders) zelf ingedeeld

We vragen jullie dus om onderling even af te spreken wie wanneer een dienst draait. Let goed op het rooster of het team aan de beurt is voor een bardienst. We proberen de diensten zo veel mogelijk in te delen tijdens de wedstrijden van de betrokken spelende leden maar dat is helaas niet altijd mogelijk.

Klik hier voor de roosterindeling van zaterdag 6 april tot en met zaterdag 15 juni 2024.

(ps. de kantinediensten zijn ook te vinden via de sidebar op de homepage)

Voor vragen of aanmelden als barbegeleider kan je altijd terecht bij Caroline of Sylvia (zie onder).

Kantine