Vrijdag jl. hebben wij met ons team ons eigen pop-up restaurant geopend – en wat hebben we genoten! Van de voorbereidingen tot de laatste gasten die de deur uitgingen. We draaiden twee shifts, iedereen met zijn eigen taak: achter de bar, in de bediening of knallend in de keuken. Echt teamwork op z’n best 💪🔥
Onze gasten hebben genoten van een heerlijk 4-gangen diner en dankzij deze geweldige avond hebben we een prachtig bedrag opgehaald voor ons toernooi in België en Denemarken.
Trots op ons team. Dankbaar voor onze gasten en sponsoren. En een speciale shout-out naar team Diner voor deze topavond! ❤️
Samen geven we alles voor het team! 🙌✨ #Teamwork #PopUpRestaurant













